14 Ağustos 2008 Perşembe

Bu aralar...

kızlarımız artık büyüyolar ela bu aralar daha bi hareketli dönme çalışmalarımız hala başarısız uslu bi bebek beni hiiç üzmüyo ,konuşmaya çalışıyo,değişik sesler çıkartıyo ara ara tam olarak çıkartamasada acıktığı, sıkıldığı ve uykusu geldiği zaman ağlamaklı bi şekilde anne diyoo :))) (beni en mutlu eden kelime) ela sakin bi bebek çok fazla kucaklanmayı sevmiyo kucakta çook fazla kalınca huysuzlanıyo yattığı yerden kendi kendine konuşuyo oyuncaklarıyla oynuyo...uslu kızım benim..

ezgi ise ela nın tam tersi hiiç yatmaktan hoşlanmıyo,sürekli kucakta olmak istiyo,odanın içinde dört dönüyo arkamı döner dönmez ezgiyi yerinde bulamıyorum çook hareketli bi bebek emekledi emekliycek ,gözüne kestirdiği şeyi yuvarlanarak gidip alıyo. anne ,de de , ha de diyo topla oynamasını çok seviyo biraz bana çekmiş galiba küçükken ben hiiç bebeklerle falan oynamazdım top oynardım, bisiklet binerdim yani yaramaz bi çocuktum..

yaramazda olsanız biz sizi çoook seviyoruz...

(fotoğraf makinamız arızalı olduğu için resim çekemiyoruz:(( )

Hiç yorum yok: