9 Ocak 2009 Cuma

buda ela nın uyuma şekli :)))

ne zamandır ela yı bu şekilde yakalamaya çalışıyordum ve en sonun da yakaladım :)))(uykusu geldiği zaman parmak ağızda)uyuyunca çıkarıyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

süperr bişey bu yaa valla allah analı babalı sağlık dolu nice güzel günler nasip etsin sana bişey itiraf edeyimmi benim gibi içinde pek çocuk isteği olmayan bi karaktere bile yoğun bişekilde evlat isteği verdii:))) bu görüntü tek kelimeyle mükemmel.

ASİYE dedi ki...

canım benim güzel dileklerin için teşşekkür ederim.allah herkese annelik duygusunu yaşatsın.çünkü çok güzel ve özel bişi bu. başka hiç bir şekilde yaşayamayacağın bişey.o yüzden o fikirleri biraz uzkalaştırdıysak ne mutlu bize ..yaşadıkça daha da değişecektir diye düşünüyorum..