12 Mart 2009 Perşembe

SADECE RESİM.....















5 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım çok tatlılar yaaa...Hele birbirlerini öptükleri fotoya bayıldım.Kocaman olmuşlar artık.Öptük sizi.

Z.EROĞLU dedi ki...

çok tatlılar maşalah.ne de gzel öpüyrlar birbirlerini

ela ve ezgi'nin annesi dedi ki...

dilekçim,zehracım teşekkür ederim.hadi kızım kardeşini öp diyorum ela hemen hazır çok seviyo öpmeyi.

bizde sizi öptük.karya ,damla ve ela ya sevgiler.

ezginin annesi dedi ki...

merhabalar maşallah çok tatlılar kızlarınız blogunuzu kızımın adını google da ararken gördüm benim de 5 aylık bir kızım var adı ela ezgi

ela ve ezgi'nin annesi dedi ki...

merhaba ela ezgi nin annesi.bloğumuza hoşgeldiniz.iki kızımın adını da böyle görmek beni mutlu etti..bloğunuzu inceledim..allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin.uzun ömürler versin.listeme ekliyorum sizi..sevgiler.