16 Nisan 2009 Perşembe

YOLCULUK VAR...

kuzenimiz arda nın doğum günü için yarın muğlaya gidiyoruz.bi kaç hafta öncesinden planlamıştık gitmeyi.ama ezgi 2 gün önce ateşlendi,ateşi çok yüksek olmadığı için ateş düşürücü verdim, çok şükür bidaha çıkmadı, ama huzursuzluğu sürünce doktora gittik, ateşinin ve huzursuzluğun sebebi dişler, üst azı dişlerinden piri patlamış.ne iştahı var nede keyfi.boğazında hafif bi kızarıklık varmış onun için şurup kullanıyoruz.çok mızmızlanırsada ağrı kesici veriyorum.doktorun dediğine göre ezgi dişlerini zor çıkaracak ve tamamlanana kadar bu durumlar olurmuş.iştahsızlık, ateş,huzursuzluk vs vs..umarım yolculuğumuz ve gezimiz iyi geçer.çocuklar huzursuz olunca hiç içine sinmiyo insanın.

3 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Bizde daha azılarda tık yok.Her gün calgel sürüyorum.Bu aralar geceleri çok huzursuzlar çünki.Mutlaka dişelrde bir sorun var ama.Her gün kontrol ediyorum bakalım biz ne zaman çıkarıcaz.Hayırlı yolculuklar diliyorum size.İyi eğlenin.

ela ve ezgi'nin annesi dedi ki...

teşşekkür ederim canım.bugün daha iyi ezgi.kötüye gitse idi gezimiz iptal di.bu azılar kuzuları ve bizi baya zorlayacak gibi görünüyor.çabuk ve kolayca çıksalarda acı çekmeseler.bizim cadılar calgel i kesinlikle sürdürmüyolar.ilk dişlerde sürüyodum bayıla bayıla yiyiyolardı.şimdi elimde görünce ağızlar kilit oluyo.

Z.EROĞLU dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.bizim eloşunda ateşi var biraz galba ama tam anlamadım o yüzden ilaçta vermedim.bi 37.6 oluyor bi 37 oluyor.çözemeidm bende.inşallah bişeycikleir yoktur kuzularımızın