16 Temmuz 2009 Perşembe

tatil hazırlıkları yaperken gelen hastalık..

yarın akşam üzeri didime gitmek için yola çıkacaktık ki.sabah ela ateşle uyandı.38.1 di ateşi ateş düşürücü verdim öğleye kadar iyiydi öğlen 38.8 bulduk.yine ateş düşürücü.ve ılık duş.ama bu sefer daha az etkili oldu.hastaneye götürdüm çünkü ne burun akıntısı vardı nede öksürük.tahmin ettiğim şey doğru çıktı boğaz enfeksiyonu geçiriyomuş.ağrı kesici antibiyotik ve fitil. ateş çok yüksek olmasada devam ediyor.3-4 gün devam edermiş durum böyle oluncada bizim tatil ertelendi.artık ela nın tam olarak iyileşmesini beklicez.geçen yıl didimde boğaz enfeksiyonu geçiren kızım bu yıl tam gidecekken yine yakalandı.allah beterinden korusun yavrularımızı.

3 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Canım geçmiş olsun.Tatil öncesi kötü olmuş.Ama bir an önce iyileşsin önemli olan bu.sen nasılsın neler yapıyorsun.Kızları öpüyorum.

ela ve ezgi'nin annesi dedi ki...

tşk ederim dilekcim.tatil öncesi kötü oldu gerçekten,sağlık olsun diyoruz napalım.ben iyim canım 7/24 parasız mesaideyim:)) ev işleri, kızlar vs vs..öyle geçiyo işte günler.bana kalan zaman minumun.bende seni ve kuzuları çook öpüyorum canım.

Z.EROĞLU dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.sizde biizm gibi hastalanmışsınız ama allah tan biizm ki gibi ağır değil.en çabuk zamanda toparlanır inaşllah