9 Aralık 2010 Perşembe

mim'lenmişim :)

seyhan'cım senden özür dileyerek başlamak istiyorum. fırsat bulup bi türlü yazamadım inan ki.

ödülün için çok teşekkür ediyorum canım.



*en sevdiğiniz kelime : bu aralar ela'dan çok fazla duyduğum anne ve hayatımın anlamı :)

*nefret ettiğiniz kelime :içinde yalan olan her kelime

*sizi ne heycanlandırır :kızlarım ve onlarla ilgili herşey.

*heyacanınızı ne öldürü :karamsar insanlar ve düşünceler.

*en sevdiğiniz ses : yağmur ve su sesi.

*nefret ettiğiniz ses :arabaların korna sesi.

*hangi mesleği yapmak istemezdiniz :asla siyasetçi olmak istemezdim.

*hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz : görünmez olmak isterdim :)

*kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz : yine
kendim ve kızlarımın annesi olmak isterdim.

*nerde yaşamak isterdiniz : kesinlikle karadeniz yada deniz kıyısında ağaçların içinde bir yerde.

*en önemli kusurunuz :aceleci ve sabırsızım.

*size en fazla zevk veren kötü huyunuz : sevmediğim ve beğenmediğim huylarım var ama zevk almıyorum.

*kahramanınız kim :eşim

*en çok kullandığınız kötü kelime : eşşek sıpaları :)

*şu an ki ruh haliniz : bütün gün temizlik yapmış yorgun bitkin ve biran önce uyumak isteyen bi ruh hali.

*hayat felsefeni hangi slogan özetler :iyilik yap denize at.

*mutluluk rüyanız nedir : kızlarımın , ailemin ve bütün sevdiklerimin sağlık mutluluk ve huzur içinde olması.

*sizce mutsuzluğun tanımı :huzursuzluk.

*nasıl ölmek isterdiniz :acı çekmeden,kimseye muhtac olmadan,huzur içinde ölmek isterdim .

*öldükten sonra cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istediniz : hoşgeldin sevgili kulum.

Hiç yorum yok: