20 Şubat 2009 Cuma

14 aylık olduk..

bügün itibarıyla 14 aylık oldu benim küçük cadılarım,ezgi artık kendi başına rahat rahat yürüyebiliyor.hatta bügün ekmek almaya beraber gittik.yolda bıraktım kendi başına yürüdü ama tabi düşmelerde oldu.sürekli anne anne diyo.sabah çalar saat gibi aynı saatte benden önce uyanıp anne diye diye beni uyandırıyo,önce beni sonra ela yı.sanırım ezgi yaramaz bi kız olucak,ezgi hayır desemde inadına yapıyor herşeyi.canı yansada vazgeçmiyor..ama ela öyle değil benim uslu kızım ,ela hayır diyorum hemen bırakıyor.bana dönüp te parmağını sallıyor, benim ona yaptığımı oda bana yapıyor.yürümeye hiç niyeti yok gibi.bende acele etmiyorum hiç.bana çok fazla düşkün odadan ayrılınca başlıyor ağlamaya.bide gezmeyi çok seviyor.evin kapsından çıkınca çok mutlu oluyor, gezenti kızım benim..büyüyorsunuz kuzularım.değişiyorsunuz,öğreniyorsunuz bizi çok şaşırtıyor aynı zamanda çok mutlu ediyorsunuz .biz sizi çoook seviyoruz...

Hiç yorum yok: