15 Şubat 2009 Pazar

işte geldik burdayıııız...

nihayet pc mizdeki sorun çözüldü..ve yeniden burdayız..ela ve ezgi çok şükür artık iyiler..şu an kafama takılan tek soru ela nın son durumu. salı gününe eko için randevumuz var. inşallah iyi sonuçlarla karşılaşırız.yatıp kalkıp onu düşünüyorum.dua ediyorum.yarında misafirlerimiz gelecek.eski iş yerimden arkadaşlarım..bu ara pek foto çekmiyorum daha doğrusu fırsat bulamıyorum..büyüdükçe daha da zorluyorlar..akşam babamız gelince rahatlıyorum..saolsun çok ilgileniyor.bende dinleniyorum.sağlık olsun napalım.onlar iyi olsunlarda önemli olan o..işte bizden böyle şimdilik..

2 yorum:

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

Asiyecim iyi haberlerini bekliyoruz.İnşallah sorun yoktur.
Birde yeni fotolar lütfen.

ela ve ezgi'nin annesi dedi ki...

saol dilekcim.inşallah yoktur bütün temennim bu.foto eklicem canım en kısa zamanda.