29 Eylül 2009 Salı

2'ye 3 kala

evet artık 2 yaşımıza az bi zaman kaldı. 21 aylık oldu bizim küçük cadılarımız.zaman nasıl geçiyo ben hiiiç anlamıyorum.çooook büyüdüler ,çok şeyler öğreniyolar ve aynı zamanda daha çok yaramazlıklar çıkıyo ortaya.konuşuyorlar artık, isteklerini çok net anlatabiliyolar.

malesef biraz hastayız.anne de dahil.burunlar hiç durmadan akıyo.haliyle iştahımızda yok.şimdilik doktora gitmeden atlatabiliriz diye ümid ediyorum.bitki çaylarıyla idare ediyoruz.

tatlı teleşamızı da atlattık bu arada. hafta sonu kuzenimiz mustafa berk'in sünnet düğünü vardı.çok güzel bi düğün oldu.allah damatlığınıda göstersin inşallah.resimleri elime geçirir geçirmez eklicem.

işte bizden haberler böyle, malesef yine resim yok şimdilik:((

3 yorum:

our twins of NY dedi ki...

kolayliklar diliyorum.
Ins. dogum gununuze kadar iyilesirsiniz. Gecmis olsun...

Z.EROĞLU dedi ki...

maşallah kocaman oldular seninkilerde artık.ama resim istiyoruz artıkkkkk

ASİYE dedi ki...

çok teşekkür ediyorum.iyi dileklriniz için ela ve ege'ye sevgiler.

zehracım en kısa zamanda eklicem canım. makina olmadığı için hiç yeni resmimiz yok inan.